Vacaturepagina
Bouw mee aan onze toekomst.
Ben jij een schaap met 5 poten ? 1. Een leider 2. Procesmatig/operationeel sterk 3. Doorzetter 4. Commercieel met Infra ervaring 5. Goed gevoel voor humor En toe aan een nieuwe uitdaging bij de leukste aannemer van Nederland meld je dan onmiddellijk bij Marieke of Robert!
Bedrijfsleider Zuid West
De bedrijfsleider Zuid West is verantwoordelijk voor een geweldig team van circa 50 man gevestigd op de locatie te Alblasserdam. De werkzaamheden concentreren zich rondom Rotterdam en omstreken. In de driehoek met een controller en een accountmanager zorg je voor de continuering van de gezonde groei binnen deze regio. Je geeft niet alleen structuur aan de werkwijze van onze teams, maar je bent ook de drijvende kracht achter het vormgeven van onze service en realisatie processen. Het ultieme doel? Klanten en medewerkers op hun best bedienen. U rapporteert rechtstreeks aan de directie.
Uw verantwoordelijkheden:
- Veiligheid van de medewerkers
- S&O contracten in de regio waaronder Rotterdam
- Oprichten van een afdeling voor kabelstoringen
- Projecten in deze regio, van acquisitie t/m facturatie
- Oog voor mensen en hun ontwikkeling. Je stopt dan ook een flink deel van je tijd en energie in het coachen en ontwikkelen van je teamleden.
- Onderdeel van het management team
- Integrale samenwerking naburige regio’s
- Zorgen voor een veilige, inspirerende werkomgeving waarin het fijn werken is.
- Geeft (dagelijks) leiding aan een team van projectleiders, uitvoerders, werkvoorbereiders en storingscoördinatoren. Met jouw inzicht continu op zoek naar en het leiden van verbeterinitiatieven.
Resultaatverwachtingen:
- Voldoen aan management KPI’s (veiligheid, ziekteverzuim, facturatie, MTO)
- Primair verantwoordelijk voor de omzet en margedoelstellingen vanuit het budget Zuid West
- Sturen op Cash is King
Zoek jij het volgende in een baan?
- Een goed salaris van € 5.400,- tot € 8.000,– bruto per maand, afhankelijk van je opleidingsniveau en ervaring
- Een extra individueel keuze budget van 14% (voor bijv. extra salaris, of om vrije dagen te kopen);
- Een bonus regeling;
- Uitdagende zelfstandige functie in een betrokken team;
- Uitgebreide mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen;
- Opleidingsmogelijkheden;
- Andere arbeidsvoorwaarden waaronder korting op zorgverzekering en fietsregeling;
- Een goed pensioen bij ABP;
- En het allerbelangrijkste: de beste werksfeer die je kan wensen bij de leukste aannemer van NL
Ook wij hebben een paar vereisten. Herken jij jezelf hierin?:
- Je hebt aantoonbaar hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur met een operationele achtergrond en affiniteit met procesmatig werken
- Ruime ervaring in de (E-)infra en een topscoorder op het gebied van operationeel en financieel sturen
- Je hebt kennis van verschillende moderne contractvormen (RAW/UAV(-GC)
- Topsporter in mentaliteit
- Ervaring met het aansturen, coachen en ontwikkelen van teams en individuele medewerkers
- Aantoonbare kennis van procesverbeteringsmethodieken (Operational Excellence)
- Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands, wel zo makkelijk aangezien alle communicatie met onze klanten in het Nederlands is.
- Eigenaarschap en ambitie om de onderneming en jezelf verder door te ontwikkelen. Je denkt en handelt alsof het je eigen onderneming is;
Waar ga je werken?
CityTec is dé aannemer voor vitale infrastructuren in de buitenruimte. CityTec is een begrip in de wereld van openbare verlichting, verkeerregelinstallaties en elektrische voertuigen. CityTec installeert, onderhoud en adviseert oplossingen die belangrijk zijn voor het functioneren van onze maatschappij! CityTec staat bekend om haar innovatieve oplossingen, haar kwalitatieve werkwijze en haar streven naar een hoge klanttevredenheid.
Wij handelen altijd in overeenstemming met de gezondheid en het welzijn van de mens en onze planeet. CityTec is in ruim 80 gemeenten in Nederland actief met haar dienstverlening en heeft vestigingen in Alblasserdam, Leeuwarden, Groningen, Delft en Nieuwegein.
Interesse?
Meer informatie over de vacature van Bedrijfsleider? Meld je dan onmiddellijk bij Marieke van Geest, HR adviseur via telefoonnummer 06-53749179 of Marieke.van.Geest@citytec.nl of bij Robert Lahr, CEO, via telefoonnummer 06-10052433 of robert.lahr@citytec.nl
Voor meer informatie over de selectieprocedure kun je contact opnemen met, Marieke van Geest, HR adviseur, via telefoonnummer: 06 – 53749179. Meteen solliciteren? Dat kan natuurlijk ook, stuur dan je CV naar: HR@citytec.nl.
Ben jij een schaap met 5 poten ?
1. Een leider
2. Procesmatig/operationeel sterk
3. Doorzetter
4. Commercieel met Infra ervaring
5. Goed gevoel voor humor
En toe aan een nieuwe uitdaging bij de leukste aannemer van Nederland meld je dan onmiddellijk bij Marieke of Robert!
17 November 2023